Rikkaidai Magic School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rikkaidai Magic School

..
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Irisanthius leerlingenkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:11 pm

Een leerlingenkamer die te vergelijken is met een van Hogwarts. Stoelen, banken, open haard enzovoort.


Toegang: Alleen Irisanthius leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:22 pm

Nog steeds verwonderd van het enorm onbeschofte gedrag van de jongen op de binnenplaats. Hoe kon iemand zo zijn opgevoed? Of sterker nog, had die jongen wel een opvoeding gehad? Of waren zijn ouders soms nooit thuis geweest? Amarente was totaal van haar stuk gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:31 pm

Andri liep de leerlingenkamer in en toen hij Amarente vaagjes zag, wilde hij bijna vragen of ze niet in een verkeerde afdeling zat. Maar gelukkig herkende hij haar net op tijd. Stel je voor! Hij moest echt beter op zijn woorden letten als zij in de buurt was. "Hallo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:34 pm

Amarente schrok lichtjes van de plotselinge stem die ze hoorde. Ze draaide zich om en keek naar Andri. 'Goedenmiddag,' antwoordde ze nog steeds wat.. verbaasd. Het was wel aan haar te merken dat ze van haar stuk gebracht was, en dat allemaal door een onbeleefde jongen die ze eigenlijk nauwelijks kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:36 pm

Andri voelde opeens heeeel sterk dat Amarente ergens niet goed van was. Jezus Christus, hij had nog nooit zo'n sterke emotie kunnen voelen bij iemand. "Wow," Stamelde hij zelf ook nogal in shock. Hè bah, hij nam weer dingen over! "Gaat het wel?" Vroeg hij bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:40 pm

Hoe weet hij dat? Kan hij soms gedachten lezen? Kan iedereen hier soms gedachten lezen? Dat zou niet erg beleefd zijn. Trouwens, niemand is hier beleefd. 'Nee, het gaat niet. Ik heb zojuist een gesprek gehad met de meest onbeleefde jongen die er bestaat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:45 pm

"Achjee." Andri krabte een beetje radeloos aan zijn achterhoofd. Dit had hij ergens wel zien aankomen. "Zei hij... Ongepaste dingen tegen je?" Dat zou nog best wel eens kunnen. Er waren een paar zevende jaars die soms wel eens meisjes aanspraken met nogal seksistische mopjes. Andri kon zich goed voorstellen dat Amarente dat niet echt kon verdragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:50 pm

'O-ongepast was het zeker. hij had het even over Zwerkbal, en een.. zoeker. Ik bekende dat ik nog nooit Zwerkbal had gespeeld, en dat ik niet wist wat een Zoeker was. T-toen lachte hij me uit? En het ergste was nog dat ik zei dat Zwerkbal vast niet zou lijken op paardrijden, en ik er vast niet goed in zal zijn. Hij zei dat paardrijden niets voorstelde, dat het paard toch immers al het werk doet. Z-zo-zoiets onbeleefds heb ik nog nooit te horen gekregen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 9:51 pm

Andri keek haar een beetje vreemd aan. Ja, ongepast... Nee, niet echt. "Oh." Hij wist niet echt wat hij nu moest. Hij had wel wat andere dingen verwacht. "Nou, ik kan je alleen maar aanraden om je er niets van aan te trekken?" Stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptydi jan 05, 2010 10:00 pm

'Je hebt gelijk.' Het duurde enkele seconden voor ze weer zichzelf was, en helemaal bedaard was. 'Wil je misschien wat te drinken?' vroeg ze weer net zo beleefd als altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andri
Irisanthius
Andri


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 03-01-10

Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Emptywo jan 06, 2010 4:56 pm

Andri glimlachte zelfvoldaan. Hij had gelijk, hihi! "Nee, bedankt." Andri nam zijn schooltas en zocht naar zijn half afgewerkte huiswerk. Daar moest hij maar eens aan verder werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Irisanthius leerlingenkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irisanthius leerlingenkamer   Irisanthius leerlingenkamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Irisanthius leerlingenkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hydrangea leerlingenkamer
» Limonium leerlingenkamer.
» Amaryillis leerlingenkamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikkaidai Magic School :: De RPG :: De Afdelingen.-
Ga naar: