Rikkaidai Magic School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rikkaidai Magic School

..
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 AstronomieToren

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 9:52 pm

Mika dacht diep na."Ik heb een beter idee," zei hij grijnzend. "Jij verzint vragen, en dan beantwoord ik die. Daarna stel ik een vraag aan jou. Ik heb niet zoveel inspiratie, het spijt me," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 9:54 pm

'Ook goed.' zei Maldivia. Ze dacht even na. Wat wou ze hem vragen? 'Waarom vind je Zwerkbal geweldig? Elke keer als je het speelt is er de kans dat je je schedel breekt door een Beuker!' zei ze lachend. Jongens hielden van snelheid, dat wist zij ook wel, maar Zwerkbal was echt een ruw en bijne gemeen spel. Een beetje als boksen en voetbal op bezems...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 9:59 pm

Mika glimlachte, en keek dromerig voor zich uit."De snelheid," zei hij."En het gevoel dat je helemaal vrij bent. Even niets te vrezen hebt." Hij glimlachte."Wat zijn jouw hobby's?" vroeg hij toen. Het waren nu nog maar saaie vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 10:03 pm

'De snelheid, natuurlijk!' Ze lachte. 'Piano en dwarsfluit. Ik bespeel graag instrumenten.' zei ze denkend aan haar dwarsfluit. 'Maar alleen dingen dat ik zelf componeer.' Maldivia dacht weer even na. 'Oké, volgende vraag. Waar kijk je het eerste naar bij een meisje?' Ze vroeg het doodserieus, maar toch twinkelden haar ogen. Ze voelde zich op haar gemak bij Mika.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 10:08 pm

Mika keek haar grijnzend aan. Toen twijfelde hij even. "Eh," begon hij."De uitstraling," besloot hij toen."Een meisje moet zelfverzekerd zijn, en leuk voor de dag komen." Hij keek haar glimlachend aan."Zoals jij, dus," zei hij, met een knipoog er aan vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 10:12 pm

Maldivia vond het lief dat hij dat zei, maar dat ging ze niet zeggen. 'Waw... bedankt, Mika. Een meisje met uitstraling...' zei ze glimlachend. Ze had uitstraling. Niemand had dat ooit gezegd tegen haar. En leuk voor de dag komen! Ze was leuk, ze wist het wel. Natuurlijk! 'Stel jij nu een vaag?'

(( ik moet gaan D: slaapwel! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptywo jan 06, 2010 10:13 pm

Mika zuchte. Ohja, dat moest hij doen. Vragen stellen was niet zijn beste deel. Hij dacht even na, maar eigenlijk was het heel makkelijk."Oh! Waar kijk jij als eerst naar in een jongen?" zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 4:15 pm

Alice sprong plotseling overeind. Ze was dat kleffe gedoe volledig zat. Met een geïrriteerde uitdrukking beende ze de toren uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 5:14 pm

Maldivia zag Alice weglopen. 'Doei!' riep ze vrolijk, een beetje hatelijk. Ze lachtte naar Mika. 'Jij bent wel simpel! Maar oké. Het eerste waarnaar ik kijk is... heel oppervlakkig, ik weet het, maar hun uiterlijk. Of ze knap zijn of niet. Als ze niet knap zijn dan is er weinig kans dat ik met ze ga praten.' Ze zweeg eventjes. 'Jij bent dus, blijkbaar, wel knap, hé. Anders zou ik niet met je aan het praten zijn.' Ze grijnsde vrolijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 5:17 pm

Mika lachte hard op."Ah, ik had de hint zelf ook al door," zei hij glimlachend. Toen hij Alice zag verdwijnen borrelde er even een schuld gevoel in hem op, maar dat schoof hij snel weer weg. Hij was nu aan het praten met Maldivia."Stel de volgende vraag!" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 6:01 pm

Maldivia staarde even zwijgend voor zich uit. Ze probeerde een vraag te verzinnen. Een interessante vraag... Plots besefte ze dat ze helemaal alleen met Mika, boven in de AstronomieToren zat, waar niemand hen kon zien... Ze grinnikte stilletjes om die gedachte. 'Oké... een volgende vraag.' Ze bleef voor zich uit staren. 'Hmm... het is een rare vraag, maar goed. Als je een Faunaat zou mogen zijn, welk dier zou je dan willen zijn? Én...' Liet ze erop volgen. 'Welk dier zou ik dan zijn? Volgens jou?' Ze wachtte nieuwsgierig op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 6:22 pm

Miyu liep de astronomietoren in. Ze neuriede vrolijk een deuntje dat totaal nergens op sloeg. Ze zag een jongen en een meisje, dat ze niet kende, en stond meteen stil. 'Oh.. etoo.. Hi!' Ze glimlachte vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 7:26 pm

Maldivia keek het meisje heel even aan, met opgetrokken wenkbrauwen. Oh... gewoon een stom eerstejaartje, dacht ze. Wat moet die hier? Ze draaide zich weer om een keek naar Mika, wachtend op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 7:56 pm

((Miyu is tweedejaars D:))

Miyu glimlachte even en liep toen verder de toren in. Ze ging op een leeg bankje zitten en staarde naar het uitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 8:15 pm

((Maar dat weet Maldivia toch niet? XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptydo jan 07, 2010 8:18 pm

((Ja oke, da's waar xd))
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 7:48 am

Mika glimlachte even naar het vrolijke ding dat binnen kwam, en keerde zich toen weer tot Maldivia. Hij dacht even na."Ik zou een arend zijn. Want dan kan ik vliegen zonder bezem," zei hij simpel weg. "En jij... een vos." Hij grijnsde."Omdat je volgens mij best sluw kunt zijn, maar je hebt ook iets moois," legde hij uit."Oké, zelfde vraag voor jou. Wat zou je willen zijn, en wat denk je dat ik ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 4:38 pm

Ik wed dat hij een vogel als dier neemt voor zichzelf, dacht Maldivia. 'Ha! Ik wist gewoon dat je een arend zou zijn!' riep ze lachend toen hij dat zei. 'Maar een vos... dat verbaast me wel. Maar ik vind het wel een goed dier, mijn favoriete dier is namelijk een wolf.' zei ze. Toen ze dat zei vond ze dat Mika wel bij een wolf paste. Onbevreesd, houdt van snelheid, vrijheid. 'Mika, volgens mij ben jij een wolf dan.' zei ze serieus. 'En ik ben een...' Ze twijfelde. 'Een tijger of leeuwin ofzo iets.' zei ze na lang aarzelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 6:01 pm

Mika keek geamuseerd."Leg dat eerst maar eens uit, en daarna mag je een nieuwe vraag stellen - moet je zelfs een nieuwe vraag stellen!" hij grijnsde breed en zocht in zijn zakken naar kauwgum. Toen hij het gevonden had stak hij er een in zijn mond en bood er ook een aan Maldivia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 7:42 pm

'Eww! Kauwgom!' flapte Maldivia eruit. Ze glimlachte. 'Ik ben niet zo'n kauwgom-eter.' zei ze. 'En wat moet ik uitleggen? De dieren ofzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 10:09 pm

Mika grijnsde, en haalde zijn schouders op terwijl hij het pakje weer weg stopte."Ja, waarom die dieren? Het hoeft niet perse, je mag ook wel gewoon een nieuwe vraag stellen." Hij glimlachte en schudde wat haren uit zijn gezicht, terwijl hij rustig kauwde op zijn chewing gum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyvr jan 08, 2010 11:17 pm

'Oke, de wolf omdat je nogal onbevreesd bent, je houdt van snelheid en vrijheid. Ik vond een wolf daar goed bij passen. En een tijger of leeuwin omdat ik een sterke, jonge vrouw ben.' zei ze lachend. 'Nee, ik vind dat gewoon bij me passen.' Ze keek even naar zijn gezicht. Het stond kalm, op zijn gemak. Maldivia vond dat ze de sfeer wat moest oppeppen. 'Oké, nieuwe vraag. Hmm...' Ze had wel een vraag in haar gedachten, maar ze was niet helemaal zeker of ze hem zou stellen. Zo goed kende ze hem niet. 'Het is een rare vraag, misschien ongepast.' Ze aarzelde, niet omdat ze niet zelfzeker genoeg was om die vraag te stellen, natuurlijk niet! Ze wist gewoon niet of Mika zo'n vragen zou accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Irisanthius
Mika


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 03-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 11:12 am

Mika keek haar even fronsend aan, en krabte in zijn nek. Hij was geen mietje, maar je wist het nooit met Hydrangea. wat? je laat je toch niet afschrikken door zijn meid?"Stel maar hoor, ik kan het wel aan," zei hij op stoere toon. Hij schoof even heen en weer en keek haar toen weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 1:11 pm

Miyu staarde naar de jongen. Ze herkende hem ergens van. Ze graafde door haar geheugen. Had ze hem niet gezien op het zwerkbalveld? Ja! Dat was het. Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Misschien kon hij haar helpen met trainen, aangezien ze dolgraag bij het zwerkbalteam wou. Zou ze het hem vragen? Hij zat midden in een gesprek, dus het leek Miyu nogal onbeleefd om het nu te vragen. Maar.. misschien zag ze hem hierna nietmeer? Ze besloot het toch maar te vragen. 'Etoo.. Mag ik wat vragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maldivia
Hydrangea
Maldivia


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 04-01-10

AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Emptyza jan 09, 2010 3:50 pm

Maldivia keek naar het meisje. 'Nee, we zijn even bezig.' zei ze met een zoetsappige glimlach. 'Kun je niet eventjes wachten?' Ze glimlachte naar het meisje. Wat moet die nou? Klein, vervelend kind, dacht Maldivia kwaad. Ze was net in een serieus gesprek met Mika!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





AstronomieToren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: AstronomieToren   AstronomieToren - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
AstronomieToren
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikkaidai Magic School :: De RPG :: De School-
Ga naar: