Rikkaidai Magic School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rikkaidai Magic School

..
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Miyuki Sakura Sakano

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:07 pm

Volledige naam: Miyuki Sakura Sakano
Roepnaam/bijnaam: Ze noemt zichzelf meestal Miyu.
Leeftijd: 12
Verjaardag: 25 Juni
Sterrenbeeld: Kreeft
Geboorteplaats: Hiroshima, Japan.
Geslacht: Vrouw
Afdeling: Amaryllis
Bloedstatus: Half

Status: Miyu heeft niet echt een 'status'. Ze is gewoon een normaal meisje, dat bijhoorlijk energiek is.

Afkomst: Japan.
Familie: Miyu komt uit een redelijk groot gezin, dat bestaat uit:
Haar moeder, Sadako, zat op afdeling Limonium.
Haar Vader, Ren, Zat op afdeling Amaryllis.
Haar tweelingbroer, Yoichi, zit op een andere school.
Haar oudere zus, Haruhi, Zat op afdeling Irisanthius.
haar jongere broertje, Kaito, zit nog niet op school.

Lengte: 1.34, maar ze zal nog doorgroeien tot 1.50.
Omschrijving haar: Ze heeft stijl, blond haar tot op haar schouders. Meestal heeft ze er een grote witte strik in.
Omschrijving ogen: Haar ogen zijn groot, en helderblauw.
Bouw van het lichaam: Ze is best wel lenig, en ook erg sportief. Ondanks haar lengte en haar smalle figuur.
Kledingstijl: Meestal draagt ze shorts en een random shirt, zelfs in de winter draagt ze nog ijskoude kleding.
*Andere uiterlijke kenmerken: Miyu is vreselijk ijdel. Ze staat 's ochtends een uur voor de spiegel, en nog vind ze het niet goed.

Passies: Sporten. Miyu heeft al op bijhoorlijk veel verschillende sporten gezeten, maar na een paar maanden was ze ze al weer zat.
Afkeer: Groente. Net zoals bijna elk kind is het een groot drama als je Miyu iets groens bij haar eten gooit.
*Verslavingen/genotsmiddelen: Chupachups. Ze heeft er altijd wel in har mond steken, zo niet dan heeft ze ook wel een hele verzameling bij zich. Ze is vooral verslaafd an de colachupachups.

Karakter: Miyu is een erg vrolijk en energiek kind. Ze heeft een heel slecht concentratievermogen en kan bijna niet stilzitten/staan. Ze is heel snel boos, en als ze eenmaal boos is scheld ze je de kleren van het lijf. Erg brutaal is ze dus. Maar ze is ook erg lief, als ze dat wilt. En als andere ook aardig tegen haar doen. Ze is sportief en erg dapper. Ze oefent alles uit, voor ze zegt dat ze het niet kan.
Relaties: Serieus is niks voor haar, tenminste, tot nu toe was het niks voor haar. Ze heeft al een paar vriendjes gehad, maar ze hield het niet lang vol.
Bijzonderheden aan karakter: Haar tweelingbroer is haar erg waardevol. Ze kan er niet tegen als mensen slecht over hem praten en komt ook altijd voor hem op.
*Talenten: Ze weet het nog niet, maar ze is een behoorlijk goede zwerkballer (Jager.)
Zwakheden: De meeste schoolvakken zijn niks voor Miyu. Doordat ze zich niet kan concentreren krijgt ze niet veel mee van de les.

Verleden: Omdat Miyu haar hele leven is opgegroeid samen met haar tweelingbroer Yoichi, ging ze haast dood van verdriet toen hij naar een andere school ging dan zij. Ze was zo vreselijk kwaad op haar ouders dat ze 3 weken niet tegen ze gepraat had.
*Overig: Ze zegt abnormaal vaak 'Etoo' (Haar woord voor 'eh') of 'Shiny!'

Plaatje:
Miyuki Sakura Sakano RIN-1
Miyuki Sakura Sakano Kagamine_Rin_by_yo_3
Miyuki Sakura Sakano Sample-cb9a135d568bbb023a9228c6e5ca
Miyuki Sakura Sakano 62673d7942c3595bf139f1dc7a539efb


Laatst aangepast door Miyuki op do jan 07, 2010 6:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sven
Limonium
Sven


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 28-12-09

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:18 pm

Hi there~! ^__^
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:19 pm

Helloooo~ :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sven
Limonium
Sven


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 28-12-09

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:20 pm

Ik heb je even in Amaryllis geplaats : D! *Qua rang*
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:21 pm

Shankyouuu :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:58 pm

haha ik had haar bijna gedaan voor sarah! en haruhi heb je toch niet van ouran heeee~? me no likey haruhi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 6:58 pm

Nooooooooo D: I hates Ouran Haruhi. Ik heb Haruhi van Haruhi Suzumiya =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 7:18 pm

oh thank god, haruhi van ouran moet echt dood, meer kyouya ---> minder haruhi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 7:19 pm

Yeeeeeees <3 I support TamakixKyouya. TamakixHaruhi must be goneee D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 7:28 pm

TamakixHaruhi mag best van me, maar dan een soort van manga LAT relatie. Gewoon geen Haruhi in beeld. Ik support TamakixKyouya en KyouyaxSoraya :A:A:A
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 7:54 pm

Ik support KaoruxVienne =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 8:08 pm

Dan ik bij deze oooook~ volg je de manga trouwens ooook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 8:09 pm

Jaaaaaa <3 Dat deed ik al voor ik de anime ging kijken ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 8:12 pm

HET IS VET SPANNEND MAN! (al vind ik het helemaal niet leuk dat de club nu zeg maar uit elkaar is!!!!) maar ik vnid het wel leuk dat we kyouya-broers actie hebben<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki
Amaryllis
Miyuki


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 07-01-10

Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Emptydo jan 07, 2010 8:17 pm

Yeeeeeeeeesh <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miyuki Sakura Sakano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miyuki Sakura Sakano   Miyuki Sakura Sakano Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miyuki Sakura Sakano
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikkaidai Magic School :: Getting Started :: Aanmelden-
Ga naar: