Rikkaidai Magic School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rikkaidai Magic School

..
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Anastacia Ann Nicholajevna

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Anastacia
Limonium
Anastacia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyzo jan 03, 2010 8:09 pm

Volledige naam: Anastacia Ann Nicholajevna
Roepnaam/bijnaam: Anastacia vindt haar naam persoonlijk niets en wordt dan ook liever Ann of Anna genoemd.
Leeftijd: 12
Verjaardag: 6 juni
Sterrenbeeld: Tweelingen
Geboorteplaats: Juneau, Alaska
Geslacht: Vrouw
Afdeling: Limonium
Bloedstatus: Pure

Status: Anastacia is een meisje dat met iedereen kan praten en wilt opschieten. Toch kan ze zich ook uitstekend afzonderen van andere mensen en heeft ze er geen problemen mee of af en toe alleen te zijn. Anastacia is netjes opgevoed en dat merk je dan ook wel meteen aan haar gedrag tegen over andere. Soms is ze erg afkeurend, maar ze probeert zich daar altijd over heen te zetten, wat haar natuurlijk heel spontaan over laat komen.

Afkomst: Anastacia’s familie was vroeger een adellijke familie, wat nu totaal geen invloed meer heeft. De kant van haar vader heeft vroeger in Rusland gewoond, maar kon in Alaska gaan wonen, maar dit was iets van 100 jaar geleden.
Toch is Anastacia soms erg hooghartig. Haar familie woont al vanaf het begin in Alaska, al zijn er sommige verhuisd naar Rusland. Haar hele bloedlijn is een volbloed, er is geen enkele uitsteker die een halfbloedje zou kunnen produceren en eigenlijk hopen ze dat Anastacia dit zo houdt. Maar ze is nog jong, dus echt druk maken haar ouders zich hier niet over, haar oma kennelijk wel.
Familie: Anastacia’s familie is groot, immens en overwelvend. In Juneau woont ongeveer de hele familie, terwijl er ook een stel ooms en tantes in Rusland wonen, waar de familie van vaderskant oorspronkelijk uit Rusland komen.
In de familie van Anastacia is zij de enige dochter van Nicholas Nicolajevn en Lucy Leighton-Nicholajevna.
Nicholas (Vader, 38), zat ook op deze school in de Afdeling Hydrangea
Lucy(Moeder, 36), zat in de Afdeling Limonium
Ashton ( Broer, 18), zat in de Afdeling Hydrangea
Aaron ( Broer, 18), zat in de Afdeling Hydrangea
Nicola( Broertje, 9), zit nog niet op de school. Is vernoemd naar zijn vader

Lengte: 1.37, maar ze zal nog wel groeien
Omschrijving haar: Ze heeft lichtblond mega lang haar. Ze heeft het nooit geverfd en wilde het nooit kort. Het zit eigenlijk altijd in sliertjes en ze heeft een rechte pony. Ze draagt bijna altijd een rode grote hoed.
Omschrijving ogen: Haar ogen zijn groot, rond en ijsblauw. Ze draagt nog geen make-up.
Bouw van het lichaam: Het is een klein mager meisje, dat erg lenig is. Ze is niet het sterkste meisje, maar heeft wel wat kracht in haar armpjes zitten.
Kledingstijl: Ze draagt ouderwetse jurken, vaak in de kleur rood met groene aspecten. Natuurlijk draagt ze ook het uniform.
*Andere uiterlijke kenmerken: Anastacia heeft een niet normale bleke huid en wordt bijna nooit bruiner dan ze is. Verder draagt ze altijd een ring met een rood/roze roos.

Passies: Anastacia houdt van tekenen, ontwerpen en naaien, maar heeft ze ook een grote liefde voor haar specialiteit. Verder bespeelt ze de viool.
Afkeer: Ze heeft een verschrikkelijke afkeer voor Perfectionisten, ook al heeft ze zelf ook een beetje van een perfectionist weg.
*Verslavingen/genotsmiddelen: Rode Lollies en Thee!

Karakter: Verlegen, Perfectionistisch, Chaotisch, Opvliegerig, Gesloten, Koppig, Aardig, Slordig, Sociaal, Roekeloos, Bijdehand, Teruggetrokken, Agressief, Arrogant, Nieuwsgierig, Optimistisch, Spontaan, Nadenkend, Doorzetter, Mysterieus, Intelligent, Onderzoekend, Individueel.

Relaties: Anastacia is nog erg onderzoekend in relaties. Echte relaties heeft ze namelijk nog niet gehad. Wel eens wat van die basisschool liefdes, maar deze werden eigenlijk ook stop gezet door haar oma.
Bijzonderheden aan karakter: Anastacia is totaal niet bang voor de dood of dingen die daarbij te maken heeft. Ze is wel een beetje claustrofobisch.
*Talenten: Ze is bijna in alle vakken goed, behalve wiskunde. Verder kan ze goed ontwerpen.
Zwakheden: ze is niet goed in balsporten, en wiskundige vakken.

Verleden: Anastacia is verschrikkelijk streng opgevoed en dat valt dan ook op te merken. Haar etiquette is precies en ze weet ook altijd wat ze wil. Ondanks dat er veel van haar werd gevraagd was hun familie wel hecht. Ze konden altijd alles bij elkaar kwijt en er was bijna geen geheim dat niet in de familie werd gegooid. Dat was voor Anastacia ook iets belangrijks, dat ze hecht zou zijn met haar vrienden, maar helaas heeft ze hier veel last mee gehad, omdat ze toch anders was dan de andere kinderen op haar school. Zij had namelijk magische krachten, wat de mensen daar niet hadden. Hierdoor werd Anastacia afgezonderd van de wereld die niet bestond uit de magie, waardoor ze een lichtelijke afkeer voor ze kreeg. Juist, omdat zij niet werd geaccepteerd, ook al wisten de kinderen niet dat zij magische krachten heeft. Toch was dit niet zozeer het grootste probleem. Dit was namelijk haar oma. Als Anna met een jongen omging, wat kon uitbloeien tot een ware kleuterliefde, stook om de een of andere reden, oma, een stokje voor dit gebeuren. Ook als ze vrienden maakte, waar oma het niet mee eens was. Was dit al snel verleden tijd.
Op haar 6e begon ze met leren naaien en ontwerpen van kleding, zo ontstonden al snel voor haar poppen de geweldigste jurken. Ditzelfde jaar begon ze ook met het bespelen van haar viool wat zo’n beetje haar grootste passie is. Natuurlijk kreeg ze al op jonge leeftijd door dat ze ook magie bezat. Dat was ook logisch in de pureblood familie van de Nicholajevn. Waardoor ze een interessante hobby kreeg.

*Overig: Anastacia loopt altijd rechtop, probeert altijd rechtop te zitten en praat soms vreselijk bekakt. Verder spreekt ze verschillende talen vloeiend.

Plaatje: Anastacia Ann Nicholajevna E0s6c8
Anastacia Ann Nicholajevna 21j4xat Anastacia Ann Nicholajevna 709lkh
Anastacia Ann Nicholajevna 2w7gv4n
Anastacia Ann Nicholajevna 166ljdi

Ik doe mijn karakter morgen helemaal uitgebreid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 6:52 pm

Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 6:55 pm

Merry weather?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:12 pm

Shinkuuuuu



En hoi Imke!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Limonium
Anastacia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:23 pm

Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:24 pm

Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3


Suigintou is ook epic ja <3 Ik heb een cosplayjurk van haar <3__<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:27 pm

Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Limonium
Anastacia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:28 pm

Alice schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3


Suigintou is ook epic ja <3 Ik heb een cosplayjurk van haar <3__<3
fjfdjkdfjfjdkjdjd HEBBEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:29 pm

Anastacia schreef:
Alice schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3


Suigintou is ook epic ja <3 Ik heb een cosplayjurk van haar <3__<3
fjfdjkdfjfjdkjdjd HEBBEN

^^"

Ebay dayo <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Limonium
Anastacia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:32 pm

Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:35 pm

Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Hydrangea
Sarah


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 74

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:36 pm

serieus dikke party hiero XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:37 pm

Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:38 pm

Alice schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o

Imke is kleurenblind denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:38 pm

Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o

Imke is kleurenblind denk ik.

Kan ook aan de pc liggen =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:40 pm

Alice schreef:
Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o

Imke is kleurenblind denk ik.

Kan ook aan de pc liggen =3

Ja dat ook. pig

By the way, who are you? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:40 pm

Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o

Imke is kleurenblind denk ik.

Kan ook aan de pc liggen =3

Ja dat ook. :pig:

By the way, who are you? :D

Scaaaaaarlett ;l
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:41 pm

Alice schreef:
Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o

Imke is kleurenblind denk ik.

Kan ook aan de pc liggen =3

Ja dat ook. pig

By the way, who are you? Very Happy

Scaaaaaarlett ;l

M-m-maar die ken ik niet? affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastacia
Limonium
Anastacia


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:41 pm

geel/oranje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:42 pm

Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Alice schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Amarente schreef:
Anastacia schreef:
Alice schreef:
Shinku <3

Man ik hou van haar <3
Ik hou meer van Suigintou, maar ja dat is mijn personage voor Ayano <3

Persoonlijk vind ik Shinku leuker, en de rest vind ik allemaal op hun eigen manier wel tof. Ik heb alleen echt een gruwelijke hekel aan Kanariepiet.
shinku vind ik in de anime afschuwelijk lelijk, der haar is te oranje XDDD

Seriously? Dat is mij echt nooit opgevallen, ik vond het altijd echt gewoon geel? XD

Me tooo o-o

Imke is kleurenblind denk ik.

Kan ook aan de pc liggen =3

Ja dat ook. :pig:

By the way, who are you? :D

Scaaaaaarlett ;l

M-m-maar die ken ik niet? :affraid:


Daaaaaaaaat kan ja =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarente
Irisanthius
Amarente


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 03-01-10

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:44 pm

Alice schreef:
Daaaaaaaaat kan ja =3


Aangenaam! Ik ben Romana. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Limonium
Alice


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 04-01-10
Woonplaats : Otakuheaven.

Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Emptyma jan 04, 2010 7:45 pm

Amarente schreef:
Alice schreef:


Daaaaaaaaat kan ja =3


Aangenaam! Ik ben Romana. :bounce:


Herro~ 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anastacia Ann Nicholajevna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastacia Ann Nicholajevna   Anastacia Ann Nicholajevna Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anastacia Ann Nicholajevna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikkaidai Magic School :: Getting Started :: Aanmelden-
Ga naar: